How To Use Google Alerts For SEO Link Building - Sinhala Reviews



                           



         ගූගල් ඇප්ලිකේෂන් බ්ලොග් සහ අනුබද්ධ අලෙවිකරුවන් සඳහා හොඳම මෙවලමකි. ගූගල් සෙවුම් ප්රතිඵලවල වෙබ් පිටු සුචිගත කිරීම සඳහා දිනපතා ගූගල් වෙබ් අඩවි දහස් ගණනක් ගවේෂණය කරයි. ගූගල් අනතුරු ඇඟවීම ඔවුන්ගේ පිටුවෙහි සඳහන් වචනය ගැන සඳහන් වන විට සහ සුචිකරණය ලබා ගැනීම සඳහා අවදියෙන් සිටීමට ඔබට උපකාර කරයි. ඔබ කැමති යතුරු පදය සඳහා ගූගල් අවවාදයක් සැකසූ පසු, ඔබේ ජීමේල් ගිණුමේ නව වගු සඳහන් කළ යුතු ය. ඔබගේ බ්ලොග් ලිපි පිටපත් කරන අය වෙනත් බ්ලොග් මත ඇලවීමද එය සොයා ගැනීමටද උපකාරී වේ. එහෙනම් මෙන්න මම SEO සඳහා ගූගල් අවදි කිරීම් භාවිතා කරන්නේ කෙසේද කියා බෙදා ගන්න.

SEO සඳහා ගූගල් ඇප්ලිකේෂන් භාවිතා කරන්නේ කෙසේද

                          සෙවුම් යන්ත්රවල ඔබේ පිටුව ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා ආපසු ගවේෂණය කිරීමට ගූගල් දැනුම්දීම් ඔබට උපකාරී වේ. ඔබේ වෙබ් පිටුව ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා කැමති යතුරු පදයක් තෝරා ගූගල් සෙවීමේදී ඒවා නිරීක්ෂණය කරන්න. එවිට ඔබට වෙනත් බ්ලොග් වල මූලික පදය ගැන සඳහන් කරන විට ඔබට සුපරීක්ෂාකාරී වනු ඇත. මෙහිදී ඔබට ඔබේ පෝරමය url url එකේ පිටු ගණන් වැඩි කර ගැනීමට සහ සෙවුම් ඇන්ජිමේ පේජර් වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා කැමති යතුරු පදයක් ඇලවිය හැකිය.

                      මෙන්න මෙම අඩවියේ Link Link ගොඩනැගීම සඳහා ගූගල් දැනුම්දීම් භාවිතා කිරීමට පියවරෙන් පියවර මාර්ගෝපදේශනය බෙදා ගැනීම සිදු කරයි. පහත දැක්වෙන පියවර අනුගමනය කරන්න. ඔබේ SEO ලකුණු සහ SEO ගමනාගමනය වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා අසීමිත උසස් තත්ත්වයේ පසුබිම් අත්පත් කර ගන්න. ඔබට ගූගල් දැනුම්දීම් සඳහා google ගිණුමක් අවශ්ය වේ. එවිට ඔබට ඔබගේ ජීමේල් ගිණුම වෙත දැනුම් දෙන ඊමේල් ලැබෙනු ඇත.



SEO සඳහා ගූගල් ඇලර්ට් භාවිතා කරන්නේ කෙසේද?

ඔබගේ ගූගල් ගිණුම සමඟ පුරනය වී ඇති ගූගල් දැනුම්දීම් විවෘත කරන්න.
ඔබගේ වර්තමාන gmail ගිණුම මත ක්ලික් කරන්න සහ විවෘත ඇඟවීම් මෙනුව විවෘත කරන්න.
ඉන්පසුව ඔබේ කැමති මූල පදය ඇලවෙන්න සහ As-it happens as How often.
ඔබගේ අපේක්ෂිත රට තෝරන්න හෝ කලාපයේ ඕනෑම කලාපයක් තෝරන්න.

එවිට හොඳම ප්රතිඵල පමණක් කොපමණ තෝරා ගන්න.
අවසානයේ ඔබේ අවශ්ය ගිණුම ලෙස බෙදා හැරීම තැපැල් කරන්න.
ඕනෑම තැනක කිසියම් යතුරු පදයක් සඳහන් කරන විට ඔබට ඊමේල් ලැබෙනු ඇත. එහි තේරුම නම් සමහර මූලද්රව්යයන් සමඟ සුචිගත කර ඇති වෙබ් පිටුවකි. එමෙන්ම එය ඔබේ අගයට සමාන මූලපදද ඇත. ඒ නිසා ඔබට අලුතින් සූචිගත පිටුව විවෘත කර ඔබේ පේජර් වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා Backlink ලබා ගත හැක. මෙම ක්රමය වඩාත් ස්වාභාවික පසුබිමක් ලබා දෙයි.

ගූගල් අවදි කිරීම් භාවිතා කරන්නේ කෙසේද

මෙන්න මගේ ප්රධාන වචන සඳහා ගූගල් දැනුම්දීම් සැකසීම් මගේ තිරපිටපතක YouTube යතුරෙන් backlink ලබා ගන්න. මීට පෙර Itube සිට dofollow backlink ලබා ගැනීමට මම බෙදාහදා ගනිමි. මෙම පිටුව සඳහා ශ්රේණිගත කිරීම සඳහා මෙය මට උපකාර කරයි. කවුරුහරි YouTube යතුරෙන් backlink ලිපියක් බෙදාගන්න විට, මම මගේ පෝස්ට් ලින්ක් සහ මූලික පදය සමඟ අදහස් දක්වමින්. එවිට මම එකම මූලපද සබැඳි පිටු වලින් වැඩි පසුබිම් භාවිතා කර මුද්රක ප්රචලනය ලබාගත හැකිය.

මම ඔබේ සෙවුම් ඇන්ජිම පිටු ශ්රේණි වැඩිදියුණු කිරීම සඳහා වැඩි වැඩියෙන් පසුබිමක් ලබා ගැනීමට මෙම ලිපිය ඔබට උපකාර කරයි. 


Comments